Ports of Call. Jak zostać armatorem?
Ports of Call, gra handlowo-symulacyjna wydana przez AEGIS w 1986 roku dla komputerów Amiga. W późniejszym czasie wydana również dla komputerów PC.Na start w grze otrzymujesz kwotę 5 milionów dolarów na stworzenie linii morskiej (spedycji). Za tę kwotę musisz kupić swój pierwszy statek do przewozu towarów. Celem gry jest zarabienie jak największej ilości pieniędzy w określonym czasie. Przy wyborze trybu gry masz możliwość ustalenia przez jaki czas będziesz grał - 1 godzina, 2 godziny oraz opcja "do końca". Następnym etapem będzie wybór portu domowego. Masz możliwość wyboru kilkudziesięciu portów na całym świecie np. Londyn, Singapur, San Francisko i wiele więcej. W zależności od portu (i kontynentu) będziesz przewoził różnego rodzaju towary np. tekstylia, elektronikę i inne. Niektóre zlecenia wymagają dostarczenia w określonym czasie, pamiętaj o tym przy ustaleniu szybkości transportu (statki zużywają paliwo, bark paliwa na pełnym morzu sporo kosztuje).
Ciekawą opcją jest dodanie do całości elementów zręcznościowych np. opuszczanie portu lub zawijanie do portu, omijanie lofdowców itp.
Podsumowując, gra Ports of Call, jest gratką dla fanów gier ekonomicznych. Graficznie prezentuje przyzwoity poziom, co nie jest może aż takim ważnym elementem tej gry. Polecamy.
Uwagi:
Gra dla Amigi: ustawienia jak dla komputerów A500.
Grę dla PC uruchomicie przez POCUS.EXE.
Sprzyjających wiatrów!
Ostatnia modyfikacja: 30 październik 2013
Czasopisma w których można poczytać o grze Ports Of Call
Przeczytaj FAQ - pytania i odpowiedzi.
Macie pytania? Zapraszamy na nowe FORUM. (logowanie przy pomocy poświadczeń z serwisu 16bit.pl)
Komentarze
emc268 wysłano 2015-10-13 20:16:52
dziekuje wam szukalem tej gry juz stacilem nadzieje ze ja znajde spedzilem przy niej wiele godzin wspaniala graZaloguj lub zarejestruj aby skomentować