CRYSTAL KINGDOM DIZZY. DIZZY PO RAZ SIÓDMY.

odwiedzin: 798    pobrano: 125


Crystal Kingdom Dizzy, gra platformowa (z elementami puzzli) wydana w 1993 roku przez Codemasters. Gra ukazała się dla komputerów Amstrad CPC, C64, Amiga, Atari ST oraz ZX Spectrum.
Crystal Kingdom Dizzy, jest to już siódma część przygód dzielnego Dizzy'ego. Tym razem nasz bohater musi uratować świat przed powodzią.
Zgodnie z legendą jeśli skarby Zeffaru - kielich, miecz i korona - zostaną usunięte z ich miejsc w Lodowym Pałacu, świat czeka zagłada. Okazało się, że faktycznie, przedmioty te zostały skradzione - jedyną szansą na ocelenie świata jest wysłanie na poszukiwania dzielnego Dizzy'ego.
Gra składa się z czterech części: wioski Yolkfolk, statku piratów, pustynnej wyspy i Lodowego Pałacu. Na każdym etapie poza skakaniem i zwiedzaniem, będziesz musiał rozwiązywać zagadki logiczne. Jest to jedyna droga do odblokowania i przejścia etapu a w konsekwencji uratowanie świata.
Crystal Kingdon Dizzy, to gra w którą fani Dizzy'ego powinni zagrać. Autorzy bardzo dobrze wyważyli poziom trudności, przez co gra nie nudzi i da się ją przejść w rozsądnym czasie. Graficznie, grę utrzymano w charakterystycznym dla serii klimacie - co jest dużym plusem. Polecamy.

Uwagi:

Czasopisma w których można poczytać o tej grze

Magazyn Amiga

Przewodnik: Jak grać?. Miesięcznik Magazyn Amiga z 1993 roku. Numer 12, strony 78-79.

Secret Service

Opis gry w miesięczniku Secret Service z 1993 roku. Numer 08, strony 10-11.

Przejdź do sekcji: Download CRYSTAL KINGDOM DIZZY
CRYSTAL KINGDOM DIZZY
Ocena


Udostępnij
Newsletter
Chcesz otrzymywać informacje o nowościach na stronie? Zapisz się do naszego newslettera.

Download

Masz problem z uruchomieniem gry? Przeczytaj:
Jak uruchamiać gry: Amiga


Tagi